مرکز خرید نیشان تاشی

در قسمت اروپایی استانبول و در محله‌ای به نام نیشان تاشی (Nisantasi) ، مرکز خرید نیشان تاشی وجود دارد که آن را با نام City's Nisantasi هم می‌شناسند، این مرکز تجاری در خیابان تسویکیه (tasvikiye)  یکی از محله‌های قدیمی و مهم استانبول قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده که این مرکز خرید جزو جاذبه‌های گردشگری محبوب این شهر به حساب بیاید.

در سفر به استانبول یکی از آن جاهایی که دیدنش شدیداً توصیه می‌شود، مرکز خرید نیشان تاشی است چرا که با بازدید از این مرکز تجاری به معنای واقعی با یک تیر چند نشان می‌زنید! از یک طرف فرصت آشنایی با مردم بومی این محله معروف را خواهید داشت و از طرف دیگر می‌توانید آثار تاریخی آن را مشاهده کنید و در آخر هم خرید از لوکس‌ترین فروشگاه‌های این مرکز خرید مشهور و دیدنی را تجربه خواهید کرد!
 علاوه بر این برخی از مناطق مهم و اصلی استانبول یعنی میدان تکسیم، موزه آتا تورک، کاخ ایهلاور و موزه ایاصوفیه نیز در نزدیکی مرکز خرید نیشان تاشی قرار دارند؛ در نتیجه این مرکز تجاری دقیقاً همان جایی است که هر توریستی به دیدنش نیاز دارد! مخصوصاً که در مرکز خرید نیشانتاشی استانبول بیش‌تر از 200 فروشگاه را خواهید دید که معروف‌ترین برندهای پوشاک در آ‌نها فروخته می‌شود؛ در نتیجه مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی را نه فقط یکی از بهترین مراکز خرید استانبول بلکه به عنوان مرکز مد در ترکیه نیز می‌شناسند. مرکز خریدی که در فروشگاه‌های معروفش زیباترین لباس‌های شب ترکی، لباس‌های مجلسی و انواع پوشاک مختلف را پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های دلنشین و مراکز تفریحی نیشانتاشی اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

امکانات مرکز خرید نیشان تاشی

اگرچه در نگاه اول این طور به نظر می‌آید که مرکز خرید نیشان تاشی از نظر وسعت و بزرگی به پای دیگر مراکز خرید استانبول نمی‌رسد؛ اما این مرکز خرید امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که باعث شده محبوب‌تر و معروف‌تر از هر مرکز تجاری دیگری باشد. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید از بهترین و لوکس‌ترین برندهای دنیا از جمله آلدو، سواروفسکی، بنتون، اکو، لاکوست و غیره؛
  • وجود فروشگاه‌های متنوع که تعدادشان بیش از 200 تا است و انواع محصولات لوکس، پوشاک، زیورآلات، لوازم الکترونیکی، کتاب، وسایل خانگی و غیره را می‌فروشند؛
  • لذت نوشیدن قهوه در معروف‌ترین برندهای جهانی کافی شاپ؛ 
  • فرصت میل کردن انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دیگر ملل در رستوران‌های این مرکز خرید؛
  • تماشای فیلم‌های هالیوودی و تُرک در سینمای مرکز خرید نیشان تاشی که مجهز به آخرین فناوری‌ها است؛
  • مراکز بازی کودکان و بازی‌های ویدیویی و سایر تفریحات مناسب برای خانواده‌ها؛
  • شرکت در جشنواره‌های مهیج و جالب که در این مرکز خرید برگزار می‌شود؛
  • داشتن پارکینگ بزرگ که به خریداران فرصت می‌دهد تا بدون نگرانی اتوموبیلشان را در مکانی مطمئن و مخصوص پارک کنند؛
  • وجود بانک، مراکز خدماتی، داروخانه، سالن ورزشی و غیره که باعث شده امکانات مرکز خرید نیشان تاشی حسابی تکمیل باشد؛

همان‌طور که ملاحظه کردید، نیشان تاشی به عنوان یک مرکز خرید امکانات بسیار زیادی دارد. وجود این امکانات تفریحی و فرهنگی باعث شده که بازدیدکنندگان از این مرکز خرید، فرصتی عالی برای تجربه خریدی لذت‌بخش و گذراندن اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را داشته باشند.

دسترسی به مرکز خرید نیشان تاشی

به طور کلی دسترسی به مرکز خرید نیشان تاشی بسیار راحت است و اصلاً همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت این مرکز تجاری محسوب می‌شود. بگذارید این طور بگوییم مرکز خرید نیشانتاشی در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و برای رفتن به این مرکز خرید جذاب و مهیج براحتی می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده کنید؛ البته با توجه به این که از میدان تکسیم تا این مرکز خرید تنها 20 دقیقه پیاده‌روی دارید و در مسیر خود می‌توانید از خیابان زیبای جمهوریت بگذرید، این که قدم زنان خودتان را به نیشان تاشی برسانید، ایده بسیار خوبی خواهد بود! 
مخصوصاً که نیشانتاشی بخشی از منطقه شیشلی، یکی از محله‌های بالانشین استانبول، به حساب می‌آید و مرفه‌ترین خانه‌های مسکونی و مناطق تجاری در آن قرار دارد؛ بنابراین پیاده‌روی در چنین محله لوکسی که از قضا قلب مراکز فشن ترکیه نیز است، تجربه بسیار جالبی برایتان خواهد بود. با همه این‌ها اگر ترجیح می‌دهید کمتر پیاده روی کنید، تنها کافی است خودتان را به ایستگاه متروی osmanbey برسانید و سپس از خیابان روملی به سمت شرق بروید تا به این مرکز خرید دیدنی برسید؛ جایی که مهد مد و فشن ترکیه است و معتبرترین مارک‌های ترک و دنیا را در آن خواهید یافت.

 سخن آخر

به طور کلی مرکز خرید نیشان تاشی یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مجتمع‌های تجاری استانبول است که بیش از 200 فروشگاه لوکس پوشاک، زیورآلات، لوازم خانگی، وسایل الکترونیک، کتاب و غیره را دارد؛ همین لوکس و متنوع بودن باعث شده که مرکز خرید نیشان تاشی در میان خریداران محلی و گردشگران محبوبیت زیادی داشته باشد. ناگفته نماند این مرکز خرید با داشتن امکانات و فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر امکانات تفریحی و خدماتی به خوبی توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند.

سوالات متداول

چگونه از تکسیم به نیشانتاشی برویم؟
فاصله نیشانتاشی تا تکسیم حدود 2 کیلومتر است که با پای پیاده تقریباً 20 دقیقه طول می‌کشد البته همواره می‌توانید از میدان تکسیم با استفاده از تاکسی، مترو و اتوبوس به نیشان تاشی بروید.

کدام برندهای معروف در سیتیز نیشان تاشی نمایندگی دارند؟
آلدو، سواروفسکی، بنتون، اکو، لاکوست، تامی هیلفیگر، کلوین کلاین و غیره.

جاذبه‌های گردشگری مرکز خرید نیشان تاشی کدام است؟
این مرکز خرید معروف و معتبر استانبول، بهشت خریداران لباس‌های مد روز و لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای معروف بین‌المللی و محلی محسوب می‌شود. مرکز خرید نیشان تاشی همچنین معماری زیبا و خیابان‌هایی پر از کافه‌ها و رستوران‌ها دارد که برای بازدیدگنندگان و توریست‌ها بسیار جذاب و جالب است.

آیا مرکز خرید نیشان تاشی امکاناتی همچون رستوران هم دارد؟
بله در این مجتمع تجاری انواع رستوران‌ها، کافه‌ها، فست فودها و فروشگاه‌های مواد غذایی را خواهید یافت که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید:

لیست نظرات

مقایسه پروژه ها