1402/06/07
117

قیمت آپارتمان در ترکیه

در این مقاله، به بررسی جوانب مختلف قیمت خرید آپارتمان در ترکیه پرداخته‌ایم. اگر به دنبال خرید آپارتمان در ترکیه هستید. در ابتدا، شما باید با قوانین خرید آپارتمان در ترکیه آشنا شوید و به دنبال بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک باشید. همچنین، برای خرید ملک در ترکیه با قیمت مناسب، از دفاتر مشاور املاک مطمئن کمک بگیرید.


قیمت آپارتمان در ترکیه
قیمت گذاری آپارتمان و خانه های ویلایی در ترکیه، بر اساس عوامل مختلفی انجام می‌شود. این عوامل شامل متراژ ملک، موقعیت مکانی آن، امکانات رفاهی و محیطی املاک، نوساز و یا قدیمی بودن ملک و... هستند.

در حال حاضر، عوامل محیطی دیگری مثل شیوع ویروس به صورت جهانی و افزایش تقاضای خرید ملک در یک برهه زمانی نیز می‌توانند در میزان قیمت املاک و مستغلات ترکیه تأثیرگذار باشند. به عنوان مثال، افزایش تقاضا برای خرید ملک در مناطق نزدیک به مراکز شهری می‌تواند باعث افزایش قیمت‌ها شود.

به طور کلی، در تعیین قیمت یک ملک، عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود و باید با تحقیق بیشتر، گزینه ی مناسبی را انتخاب کرد.

 


قیمت آپارتمان در ترکیه 2023
در ترکیه، قیمت خرید آپارتمان براساس متراژ آن نیست و به جای آن، بر اساس سایر عواملی مانند محل قرارگیری، ویژگی های ساختمان، و شرایط بازار ارزش گذاری می شود. در نتیجه، قیمت هایی که در اختیار شما قرار می دهیم بر اساس محاسبات تقریبی و به منظور آشنایی شما با حدود قیمت های مربوط به بازار ملک در ترکیه و شهر استانبول می باشد.
نام محله    قیمت آپارتمان 100 متری
محله بشیکتاش    حدود 8 میلیون لیر
محله باهچلی اولر    حدود 1 میلیون و 530 هزار لیر
محله بیلیک دوزو    حدود 1 میلیون و 800 هزار لیر
محله کوچوک چکمجه    حدود 1 میلیون و 700 هزار لیر
محله اسکودار    حدود 3 میلیون و 150 هزار لیر
محله اسنیورت    حدود 1 میلیون و 100 هزار لیر
محله شیشلی    حدود 3 میلیون و 300 هزار لیر
محله ساری یر    حدود 8 میلیون و 500 هزار لیر
محله باکرکوی/آتاکوی    حدود 75 میلیون و 700 هزار لیر
محله عمرانیه    حدود 2 میلیون و 100 هزار لیر



قیمت آپارتمان در ترکیه با متراژ 50 متر
با توجه به عوامل مختلفی اعم از متراژ، موقعیت مکانی، نوسازی و امکانات ملک، قیمت آپارتمان‌ها در ترکیه متفاوت است. به طور کلی، قیمت آپارتمان 50 متری در ترکیه حدود 300 الی 400 میلیون تومان است، با این حال بستگی دارد که در کدام شهر و کدام نقطه از آن خریداری می‌شود.

    قیمت آپارتمان در مراکز شهری
در صورتی که در مناطق نزدیک به مراکز شهری مانند استانبول به دنبال خرید سوئیت 50 متری هستید، باید بودجه بیشتری را در نظر بگیرید. اما در شهرهای با شهرت و گردشگری کمتر، ملک‌های با امکانات بالا با قیمت مناسب در دسترس هستند.


    قیمت آپارتمان در ترکیه نسبت به ایران
در کل، قیمت آپارتمان در ترکیه نسبت به ایران بسیار کمتر است و اگر به دنبال ملکی با قیمت مناسب و امکانات خوب هستید، می‌توانید با مشاوره و کمک از املاک گلدن کی، به گزینه‌هایی با تنوع فوق العاده دسترسی پیدا کنید.

قیمت آپارتمان تک خوابه در ترکیه 
آپارتمان‌های یک خوابه در ترکیه معمولا دارای متراژ 50 تا 70 متر هستند و شرکت‌های ساختمان سازی در ترکیه، ساخت این نوع آپارتمان‌ها را در برنامه ی خود قرار داده اند. چنین موضوعی دو دلیل دارد: 
    تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان یک خوابه در استانبول بسیار بالاست.
    قیمت این آپارتمان‌ها در حال حاضر نسبتا پایین است، اما رشد فوق العاده ای را در آینده خواهند داشت.

آپارتمان‌های یک خوابه بیشتر مناسب دانشجوها، زوج‌های جوان، سرمایه‌گذارها و افرادی هستند که با خرید خانه، می‌خواهند ملکی برای اقامت چند روزه در سفرهایشان به ترکیه داشته باشند. با توجه به روند سیر صعودی ساخت و ساز، خرید آپارتمان یک خوابه در ترکیه، علاوه بر این که می‌تواند جایگزین مناسبی برای اجاره مسکن باشد، به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن و پر بازده در نظر گرفته می شود.

 


قیمت آپارتمان مبله در ترکیه
در نزدیکی سواحل و نقاط حاشیه‌ای شهرهای ترکیه، به خصوص استانبول، می‌توانید آپارتمان‌های مبله را با قیمت مناسبی پیدا کنید. مبله بودن، این نوع آپارتمان ها تاثیر چندانی در قیمت خود ندارند و شما همچنان می‌توانید آن‌ها را با قیمت ارزانی خریداری کنید. خرید یک آپارتمان مبله در استانبول به شما این امکان را می‌دهد که برای تعطیلات به راحتی به ترکیه سفر کنید بدون اینکه نگران جای خواب و استراحت باشید.

علاوه بر این، می‌توانید به این نوع آپارتمان‌ها و سوئیت‌های 50 و 60 متری در ترکیه برای اقامت موقت در این کشور دسترسی داشته باشید. البته قیمت آپارتمان‌های مبله در مناطق نزدیک به مرکز شهر و سواحل بیشتر است، اما همچنان می‌توانید با جستجوی مناسب، آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب و در مناطق دورتر از مرکز شهر پیدا کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید آپارتمان در ترکیه، می توانید با گروه مشاوره استانبول سرویس، تماس حاصل فرمایید.

 


سخن آخر
با توجه به شرایط اقتصادی و بازار مسکن، قیمت خرید آپارتمان در ترکیه نسبتاً مناسب است. قیمت‌ها بسته به متراژ، موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت و ساز و امکانات ملک متفاوت است. با این حال، در کل قیمت‌های آپارتمان در ترکیه نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین‌تر است.
 بنابراین، خرید یک آپارتمان در ترکیه انتخاب مناسبی می‌تواند باشد، به خصوص برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هستند یا افرادی که تمایل دارند برای مدت‌های طولانی‌تر در ترکیه اقامت کنند.

سوالات متداول

۱. آیا قیمت‌ آپارتمان در ترکیه نسبت به کشورهای دیگر مناسب است؟
بله، در کل قیمت‌ آپارتمان در ترکیه نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین‌تر است.

۲. چه عواملی بر روی قیمت خرید آپارتمان در ترکیه تأثیر می‌گذارد؟
عواملی مانند متراژ، موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت و ساز، امکانات ملک و شرایط بازار مسکن بر روی قیمت خرید آپارتمان در ترکیه تأثیر می‌گذارند.

۳. آیا می‌توان در مناطق دور از مرکز شهر آپارتمان خرید؟
بله، در مناطق دورتر از مرکز شهر می‌توان آپارتمان‌های با قیمت مناسب‌تری پیدا کرد. البته باید توجه داشت که قیمت‌ها به شرایط بازار و تقاضا بستگی دارند.

۴. آیا خرید آپارتمان در ترکیه برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟
بله، خرید یک آپارتمان در ترکیه برای سرمایه‌گذاری مناسب است، به خصوص برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار مسکن هستند.

۵. آیا خرید آپارتمان در ترکیه برای اقامت دائم مناسب است؟
بله، خرید یک آپارتمان در ترکیه برای افرادی که تمایل دارند برای مدت‌های طولانی‌تر در ترکیه اقامت کنند، مناسب است.

۶. آیا خرید آپارتمان در ترکیه برای استفاده به عنوان منزل تعطیلاتی و یا اجاره مسکن، مناسب است؟
بله، خرید یک آپارتمان در ترکیه برای استفاده به عنوان منزل تعطیلاتی و یا اجاره مسکن، مناسب است، به خصوص در نقاطی که توریست‌ها بیشتر اقامت دارند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید:

لیست نظرات

مقایسه پروژه ها